Hoe kan ik 'subscriptions' voor Youtube channels ongedaan maken?

Over een aantal jaren heb ik op 'subscribe' geklikt voor een steeds groter wordend aantal Youtube videos, en ik wil een aantal verwijderen. Ik heb gezocht naar een manier om dat te doen maar zonder succes.

Is er iemand die me kan uitleggen hoe dat moet? Vast bedankt!

Milli.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Het makkelijkst is gewoon om in de lijst links onder "ABONNEMENTEN" (als je die niet ziet, eerst linksboven op de drie streepjes links van het YouTube logo klikken) klikken op een van de YouTubers waarop je geabonneerd bent. Dan kom je op de "home" page van de YouTuber, en daar staat rechtsbovenaan "Geabonneerd". Als je met je muis daaroverheen beweegt verandert het in "Afmelden". Daar dan op klikken en je bent afgemeld.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Als je een abonnement op een kanaal wilt opzeggen, klik je aan de linkerkant van het beginscherm op Youtube op het in rood afgedrukte "abonnementen". Vervolgens met je cursor op "geabonneerd" gaan staan, dan krijg je vanzelf "afmelden" te zien. Aanklikken en klaar!

Antwoorden (2)

Als het goed is dan moet je met je gmail even inloggen en op subscription klikken. Dan zet je het weer uit.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Er is ergens een knop waarop abonnementen staat. Je gaat naar dat kanaal en druk op de 'abonneren' knop