Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe verwijder ik een teveel aan ´folders´op yahoo.com ?

ik gebruik yahoo.com om te malen en heb nu echt te veel folders aangemaakt.
rechts, op dezelfde regel als Folders, staat een plusje, om meer folders te maken. hoe kan ik het aantal folders verminderen? dus niet bijmaken, maar verwijderen !

graag in d.i.g.i.b.e.t.e.n. taal, alsof ik voor het eerst een computer zie... !

Toegevoegd na 1 uur:
*om te mailen :) natuurlijk !

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
893

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het is niet zo moeilijk hoor…..ik zal proberen het zo duidelijk mogelijk uit te leggen.

Ik neem aan dat je heel goed snapt hoe je een nieuwe folder aanmaakt. Dat heb ik zojuist ook even gedaan (met het plusje) en ik heb die folder de naam gegeven "jodokus52".

1. Ga met je muis op de folder staan die je weg wilt hebben. In dit geval "jodokus52".
2. Klik met je rechtermuisknop, en er verschijnt een menuutje.
3. Kies in dat menuutje voor "delete folder", door daarop te klikken.
4. Nu verschijnt er een venstertje, waar je nog even voor alle zekerheid moet bevestigen, dat je de folder "jodokus52" ECHT weg wilt hebben.
5. Klik op YES, en je folder is weg.

Het hele proces zie je hieronder ook nog even in plaatjes.
Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
duidelijk! het beste antwoord... de keuze was moeilijk! dankjewel mesher ! goed uitgelegd en te simpel voor woorden, nee : zo simpel dat zelfs deze digibeet het in één keer begrijpt en goed doet!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding