Hoe kan ik emoticons op facebook plaatsen met mijn mobiel?

Op het toetsenbord van mijn mobiel kan ik een smiley uitzoeken. Maar als ik 'm dan op FB plaats, verandert het in de tekentjes, bijv :-x Ik wil graag het plaatje plaatsen, hoe doe ik dat? Mobiel = Huawei P6, dus heel recent.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.9K

Antwoorden (2)

Beste gast166121,

Dit is een lijst met codes voor Facebook.
Hier zie je smiley met de code er naast staan.

Hoop dat je hier wat aan hebt.

Je kan ook altijd via Google zoeken naar codes.
Zoek dan ''facebook emoticons codes''.

Succes!

Toegevoegd na 1 minuut:
EDIT: Heb een foto toegevoegd werkt die niet? Probeer deze link.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Jou mobiel is waarschijnlijk uit een generatie waarbij het nog niet mogelijk is om smileys weer te geven op facebook. Vraag eens aan een vriend om naar jou statusupdate te kijken of bekijk je eigen statusupdate met smiley via je computer!