Als ik mijn tinder locatie wijzig, ben ik dan alleen in die plaats zichtbaar?

Ik kom uit deventer en ga binnenkort verhuizen naar amsterdam, ik wil nu graag alleen tinderen met mensen uit amsterdam. Ben ik nadat ik mn locatie gewijzigd hebt nog steeds zichtbaar voor de mensen in deventer?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
2.1K

Antwoorden (1)

Nee, zodra jij naar Amsterdam bent verhuisd, wordt je locatie automatisch aangepast waar jij je bevind.

Bij je instellingen kan je bereikbaarheid instellen per Kilometer.
Als voorbeeld: Je bevind zich in Amsterdam en je radius staat op 5 Km, zul je mensen tegenkomen 5km rondom de plek waar jij je bevind.
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Nee dat bedoel ik niet, ik wil vanaf hier (deventer) alvast tinderen in amsterdam dat kan met de betaalde versie.. ik vroeg me alleen nog af of ik nog steeds zichtbaar ben voor de mensen in deventer. Want dat wil ik namelijk niet.