hoe krijg ik lagg weg op videos?

Ik krijg steeds lagg ik zit hier van 16u tot 20u en de video is nog steeds niet geladen. Hoe verhelp ik dit?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je video niet/langzaam laadt kan het helpen dicht bij de router te gaan zitten en de qualiteit van het beeld op z'n aller slechtst

Het beste antwoord

waarschijnlijk laad je browser/pc de video gewoont niet.
Lagg is meer haperen. als je 4 uur gaat wachten tot een video laad, Kun je lang wachten want als je 5 minuten wacht wacht je al te lang.
Gebruik een recente browser, update flash players etc.

De kans is heeeel klein dat het aan je internet zal liggen, aangezien je gewoon een bericht kan typen .
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
bedankt het lag aan de site (#haataanZideo)

Andere antwoorden (2)

nee het zal juist aan je internet liggen zet internet van telefoon etc uit en probeer opnieuw werkt dat niet ? reset internet even
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
het kan ook liggen aan je Processor en je ''videokaart als je dat hebt''
anders kan het ook je internet zijn maar dat denk ik niet
wat je kan proberen is '' shift+ctrl+del in je browser en alles even schoon maken
en daarna ccleaner gebruiken of tuneup
als dit niet werkt probeer dan even windows opnieuw te installeren om alles schoon te maken
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
‘‘videokaart als je dat hebt’‘ Schets eens een situatie van een apparaat zonder videokaart waarop je video kan bekijken.