hoe lang mag een youtube filmpje duren?

ik heb een filmpje gemaakt van 3 minuten precies maar youtube verwijderde het steeds.
normaal mogen deze filmpjes 15 minuten duren, hoe komt het dat youtube steeds vermeldt dat het te lang is? kan het komen door de screenrecorder die ik gebruik, ik gebruik screencastify i.v.m. geen adobe flashplayer update

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3.9K
Ritsuka
9 jaar geleden
dat je filmpje weggehaald word ligt niet aan de lengte, eerder iets met copyright. wat voor muziekje heb je erbij gebruikt? wat staat er in het verwijderingsbericht?

Het beste antwoord

Een soort vraag is al eerder gesteld.

Je mag een filmpje toevoegen als deze niet langer is dan 15 minuten.

Misschien mag je het filmpje niet toevoegen vanwege de auteursrechten.

Zie bron voor verder informatie.

Toegevoegd na 50 seconden:
Je mag filmpjes langer dan 15 minuten ook toevoegen, maar dan moet je je account verifiëren.
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Gisteren heb ik 2 zeer lange filmpjes op YT zien staan. De ene was meer dan 10 uur en de andere meer dan 8. Je mag het dus zelf weten maar je moet je wel aan de reglementen betreffend auteursrecht houden natuurlijk. Daar zijn ze heel streng in.