Hoe kan ik mensen mij automatisch laten volgen op twitter zonder er toestemming voor te geven?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dit kan je aanpassen in instellingen -> privacy.

Toegevoegd na 12 uur:
Tweets afschermen en toestemming voor volgen zijn 2 instellingen in 1. Of allebei, of allebei niet. Je kunt niet je tweets afschermen maar wel gewoon gevolgd worden. Of je kiest voor volledige privacy, of je geeft mensen makkelijk toegang.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb gekeken maar ik zie alleen maar mijn tweets afschermen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, dat heb je waarschijnlijk aanstaan. Dat moet je uitzetten, Als ie al uitstaat kunnen ze je gewoon volgen hoor zonder toestemming.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je een normaal, niet afgeschermd account hebt kan iedereen je volgen zonder jouw toestemming.