Hoe activeer ik de tijdlijn van Facebook op mijn profiel?

Hey!
Ik wil graag de tijdlijn van Facebook gebruiken en heb hier ook al een uitleg gevonden, maar dat werkt niet bij mij.
Op de pagina van de tijdlijn staat niet iets als: 'Get it now!' en als ik bij een vriend/vriendin met een tijdlijn kijk, zie ik ook niet iets dergelijks als: 'Tijdlijn activeren'.
Heeft een van jullie een idee hoe ik de tijdlijn kan activeren?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
11.7K

Antwoorden (3)

je moet wel je foto met naam aanklikken en als je dan op je eigen ''site'' staat dan moet er boven staat --tijdlijn gaan gebruiken-- en die kun je aan klikken.

Je moet dus niet op je startpagina staan, dan staat het er idd niet boven.

succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik snap je niet echt xD
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je aangemeld ben op facebook.
Kun je startpagina rechtsboven in de hoek aanklikken zodat je alle prikbordberichten van vrienden kunt zien.
Maar je kan ook je eigen profielfoto waarbij je naam staat aanklikken en dan kom je op je eigen site waar alleen jouw berichten staan en dan moet er boven aan staan van tijdlijn gaan gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
op je kleine afbeelding van je profielfoto bedoel ik dus die ook in de balk rechtsboven staat naast zoeken.
Bij mij staat er boven aan mijn profielpagina: maak kennis met de tijdlijn, een nieuw type profiel. Daaronder staan mijn vrienden die het allemaal al hebben, en daaronder kan ik op twee dingen klikken: 'tijdlijn gaan gebruiken' of 'niet nu'. Bij jou niet?
Als ik op de pagina van een vriend zit, staat er helemaal boven een groene knop met: 'schakel ook je tijdlijn in'.
Het lijkt mij dat dit bij jou ook zo zou moeten zijn, maar anders weet ik het niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dit is verwarrend. in de meeste gevallen moet er bij een vriend die de nieuwe tijdlijn gebruikt een optie staan om de nieuwe tijdlijn zelf toe te voegen.
als dit bij jou niet het geval is, heb je misschien iets aan deze link: http://www.facebook.com/about/timeline
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar staat het ook niet. Ik heb het volgens mij al een keer geweigerd, maar nu zou ik de tijdlijn wel willen hebben.