Kan je snapchats sturen naar iemand die jou geblokkeerd heeft?

Als iemand je blokkeert en/of verwijdert op snapchat kan je dan die persoon toch snapchats blijven sturen of gaat dit na verwijderen en/of blokkeren niet meer?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
16.4K

Antwoorden (2)

Als het zou kunnen wat voor nut heeft de functie 'blokkeren' dan?

Toegevoegd na 54 seconden:
Dus wat denk je zelf, ik neem aan van niet want juist daarom is die optie gemaakt om geen berichten meer te ontvangen van onbevoegde of vervelende personen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als jij iemand niet geblokkeerd hebt kun je gewoon afbeeldingen naar die persoon sturen. Alleen ontvangt diegene jouw afbeeldingen niet.

Als iemand je heeft verwijderd uit zijn/haar vriendenlijst dan kun je daar gewoon foto's naar sturen. Of diegene ze ook ontvangt ligt aan de instellingen van de snapchat van die persoon. Staan de instellingen op ontvangen van iedereen dan krijgt de ontvanger de foto, staat de instelling op alleen vrienden dan niet.

Het antwoord op je vraag is dus, ja. Jij kunt altijd (zolang je die persoon niet zelf blokkeert) naar die persoon afbeeldingen sturen. Of die persoon ze ook ontvangt ligt aan de instellingen op zijn/haar telefoon (wel/niet geblokkeerd, wel/niet van iedereen ontvangen).