Hoe vind je iemand op socialmedia?

Ik was op een leuk zomerkamp en ik ontmoette daar een jongen.ik ken alleen zijn naam.we hebben samen gezwommen enzo. Maar uitendelijk moest ik weg van het kamp want het was de laatste dag.maar ik kon geen afscheid nemen.nu weet ik dus alleen zijn naam.niks van social media of nummer.ik heb hem urenlang gebrobeerd te zoeken op insta. Door naar alle hashtags te kijken van het kamp zodat ik groepsfotos kan zien waar hij dan misschien in is getagd. Of door mensen die op het kamp waren te vragen of ze hem kennen. Maar ik vind hem maar niet. Help me please. Moet moet echt wat contact met hem hebben want ik weet niet eens of hij volgend jaar wel terugkomt

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
2.1K
Ritsuka
6 jaar geleden
neem contact op met de leiding van dat kamp. Mogelijk kunnen zij je helpen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Heb je zn voor en achtenaam? Kijk anders ook naar de volgers van kampgenoten/ de insta van de kamp of organisatie (als ze deze hebben) en zoek hem daar
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik doe liever niet contact opnemen met de eigenaar want dat is een vriend vab mijn vader enzo. Ik heb alleen zijn voornaam. Ik ben nu opzoek naar vrienden van hem
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
En? Heb je hem gevonden?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Nee nog steeds niet
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Was het kamp gewoon in Nederland en weet je waar die jongen vandaan kwam?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Nee dat weet ik niet ik weet allern dat hij een noor hollands accent heeft dus den haag ofzo maar ik weet het echt niet
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
En ja t was een nederlands kamp.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Je kunt beter even een mailtje sturen via de organisatie naar de leiding van het zomerkamp. Zij hebben alle gegevens van alle deelnemers en zouden jouw gegevens door kunnen geven aan deze jongen.
Succes hoor!
Ivana
6 jaar geleden
Ik begrijp je probleem. Als je nu toch eens die leider van het kamp schrijft en zegt dat je van die jongen een dure balpen hebt geleend, die je vergat terug te geven omdat je van het kamp weg ging? Dat je hem die graag per post wilt terugsturen en je excuses wilt aanbieden en hem bedanken? Daar kan niemand wat achter zoeken!
Dan heb jij zijn adres en wat je er verder mee doet hoeft die leider niet te weten. Beetje creatief zijn. Succes
dudemeister
6 jaar geleden
mmm...
dude zonder social profile or skills
i say a no go zone
geen hand vol maar een land vol

Antwoorden (1)

Plaats anders zelf een bericht op insta, met alle hastags die je kan verzinnen. Misschien zoekt hij jou ook, en zo ben je makkelijker te vinden.
Verder kan je hem misschien opzoeken op Facebook? Maar dat heb je waarschijnlijk ook al geprobeerd.... je kan ook altijd nog op de Facebook pagina van de plek waar je wad een bericht zetten met de omschrijving van hem(de meeste steden en plaatsen hebben een eigen Facebook pagina). Mensen hebben hem misschien ook gezien en willen je vast graag helpen! Heel veel succes!! Ik hoop echt dat je hem vind. (Zat in de zelfde situatie twee maanden terug, maar heb hem gevonden! )