Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waaron is er geen advertentie op mijn filmpje?

hey iedereen,

Ik heb een youtube account met een paar honderd volgers maar nu uploade ik net eem filmpje en ik kan geen advertenties toestaan op het filmpje terwijl ik daar bij mijn andere filmpjes geen problemen met had.
Normaal bij videobeheer staat er naast het filmpje: eerst of het openbaar is ja of nee dan wanneer het gepubliceerd is en dan of er inkomsten gegenereerd worden maar bij mij staat er niets... hoe los ik dit op aub ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
828

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Als je gaat naar 'Informatie en instellingen' van je video zie je waarschijnlijk: "Je video komt momenteel niet in aanmerking voor het genereren van inkomsten omdat er een match met content van derden is gevonden. De door jou gekozen instellingen voor het genereren van inkomsten zijn nu inactief."

Hier kun je verder klikken en tonen ze je de reden/bron waarop de video is afgekeurd. Soms is dit vanwege geluid, autheursclaims of bepaalde videofragmenten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding