Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is smartphone apps leren ontwikkelen nuttig voor mijn toekomst?

Ik heb een uitgebreide cursus smartphone apps ontwikkelen aangeboden gekregen maar heb hier eerlijk gezegd geen interesse in, (ik zou hem nog kunnen inruilen). Mijn vraag is of het een eigenschap is waar bedrijven naar zoeken en of je er echt wat aan hebt. Ik doe een business/ IT studie waar programmeren een hele kleine rol speelt, (apps programmeren komt hier niet direct in voor). Er zit een einddatum op de cursus en heb het erg druk de komende maanden.
Is de vaardigheid om apps te ontwikkelen overbodig of zeer handig?
Alvast bedankt ;)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
719
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ligt eraan, met welke programeertaal gaat er gewerkt worden?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heb je ervoor betaald?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ja en Nee. Nee, als je heel uitgeleerd bent en een expert ergens in of als je liever iets anders doet. Ja, als je jong bent. het is altijd een pre op je CV als je kan programmeren. Is het echt programmeren? Dan kan het in je voordeel werken. Extra kennis werkt bij solliciteren nooit (nou ja, vrijwel nooit) in je nadeel, wel in je voordeel. Zelf heb ik een master in informatie systemen (business en IT combi_, waarbij ook weinig wordt geprogrammeerd, maar ik merk dat de werkgevers het als een echte pre zien, ook al ga je niet programmeren in de toekomst. Het kan dus weldegelijk in je voordeel werken. Als je een universitaire master doet op de combi van business en IT en je hebt een kleine programmeerbagage dan lig je nu heel goed in de markt. Hoe dat in de toekomst zal zijn valt natuurlijk niet exact te voorspellen, maar extra kennis werkt nooit tegen je.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt! Ik denk dat ik wel een poging ga wagen dan ;)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding