Kan ik css eigenschappen meegeven in <div .....> ?

Ik wil het niet in mijn css bestand zetten en eigenlijk ook niet in de head. Kan ik het ook in de

tag zelf zetten? Het gaat om vanaf **px vanaf de top de div laten beginnen. (top:**px, toch?)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Dit kan met de style="" tag doen, hierin kan je alle css eigenschappen zetten.

voorbeeld:
Jaspro101
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je was de eerste ;)

Andere antwoorden (1)

Waarom wil je een style niet in je stylesheet opnemen, daar is deze voor bedoeld. Werken met style= in de code zelf maakt je pagina, indien er iets gewijzigd moet worden in style wel erg inflexibel.
maar als antwoord

position:absolute hoeft niet persé.