Hoe vind je een php-programmeur?

Ik ben bezig met een project dat semi-hobby is, maar hopelijk ook op den duur wat gaat opleveren.

Nu ben ik zelf toch niet zo een ster in php als ik dacht, dus ik heb hulp nodig van een goeie php-er die bepaalde modules kan bouwen. Maar... ik heb het geld niet om deze persoon een "normaal salaris" te bieden.

De programmeur moet het dus doen uit plezier voor het programmeren, met de belofte dat als de site ooit geld oplevert, hij/zij daarvan het meeste ziet.

Ik heb al een aantal hobbyfora geprobeerd, alsmede sites als dutch php user group en phpnet.org, maar helaas slaag ik er niet in een goeie te vinden.

Heeft er nog iemand suggesties?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Hier posten. (-:

Ik ben php programmeur. Autodidact, maar inmiddels wel professioneel. Als je me een berichtje stuurt met een synopsis van wat je van plan bent, wil ik wel even kijken of ik je wat kan helpen. Grote klussen kan ik niet zomaar aannemen, maar een uurtje hobbyen lijkt me wel leuk.

Php programmeurs zijn er voor het oprapen, en aangezien het geen verplicht vak op school was, zullen de meesten het kunnen omdat ze het leuk vinden om te doen. Dan hoef je ze alleen nog maar te motiveren. Een leuk idee voor een site, een tof spelletje of een potentiele goudmijn moet toch niet zo moeilijk gratis (of bijna gratis) uit te besteden te zijn. Een enorme beheermodule voor je weblog wellicht wat moeilijker.

En zelf php-en is toch ook altijd een optie. PHP heeft als grote voordeel dat php.net een supergoeie handleiding online heeft staan. Opzoeken, functies jatten en veel proberen. Voor je het weet ben je verslaafd aan php.

Oh, en je zou kunnen kijken of er studenten zijn die op zoek zijn naar een stage-achtige opdracht die ze mogen laten beoordelen voor hun opleiding....

Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Op de clubvan100 helpen mensen elkaar vrijwillig,
je kunt daar gratis een profiel aanmaken en een omroep plaatsen dat je opzoek bent naar een php/programmeur.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nienke, bestaat er zoiets voor België?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik zou het echt niet weten, zal vast wel zo iets bestaan denk ik.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank voor't antwoord allesinds :)
hier nog zo eentje. Eveneens autodidact, maar intussen al weer jaren pro.