Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe banner maken voor site ?

Ik ben al een paar dagen aan het proberen om een banner voor mijn site temaken met de grote 468 / 63 , maar het wil echt niet lukken , tenminste geen goede , waar kan ik hulp vragen hiervoor , het hoeft niks speciaals tezijn , alleen het met wel in mijn template passen ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Voor een goede banner heb je, naast kennis van graphische programma's vooral een stukje talent nodig. Dit is lastiger dan het lijkt.

Het probleem met graphisch werk is dat iedereen het kan zien als het niet goed is en wanneer wel. Daardoor denken veel mensen dat ze zelf ook iets goeds kunnen maken. Maar daarvoor is vele jaren ervaring, of veel talent nodig, en bij voorkeur de combinatie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het niet lukt probeer dan eens onderstaande link. Daar kun jezelf een banner maken. Keus uit verschillende maten, eigen images etc.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan bannermaker pro eens proberen. Klein en licht programma. Het is niet gratis, maar biedt veel mogelijkheden. Je kan daar zonder meer exact je afmetingen ingeven.

Je kan er eens een probeer versie downloaden. op het linkje hieronder
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier heb ik site's op staan waar je gratis banners kan maken.
http://pc-tips-banners.jouwpagina.nl/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wees creatief.
Adobe photoshop is een goed programma.
Zo zijn er ook nog gratis programma's te downloaden.
Ik heb deze gemaakt:
www.downtownstudio.nl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding