Nee.
Sinds 2017 is het niet meer mogelijk om met een script een ​​tabblad of venster van een webbrowser te sluiten. Moderne beveiligingsnormen staan ​​dit gedrag niet toe.
SimonV
9 maanden geleden
janneppelenbroek
9 maanden geleden
Wat vreemd, want na veel naspeuringen op het internet ben ik tóch nog op een goed werkend script gestuit en doe er mijn voordeel mee.
Ik waardeer het ten zeerste dat je de moeite hebt genomen om met deze vraag aan de slag te gaan.
SimonV
8 maanden geleden
Kun je de code van het script hier plaatsen?