Hoe zet ik muziek vanaf mijn pc op een usb stick?

Momenteel staat alles onder Itunes en vandaar uit kan ik niet kopieren...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (4)

Selecteren/Copiëren in iTunes en plakken naar een map naar keuze werkt gewoon hoor.

Toegevoegd op 09-06-2009 16:05:41
ehh... die map is dan je verwisselbare schijf (usb) natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ga binnen iTunes in het menu (Ned. versie) naar:

Bewerken > Voorkeuren > (Tabblad) Geavanceerd

Daar zie je 'Locatie map iTunes Music'. Als je de standaard instellingen van iTunes hebt gebruikt, dan heeft iTunes als het goed is hier al jouw muziek geplaatst.

Kopiëer nu dit pad (pad selecterenen dan ctrl + c)

Open verkenner en plak de locatie in de adresbalk (ctrl + v) en druk enter.

Nu ben je binnen verkenner op de locatie van je muziekbestanden.

Vanaf daar red je het verder wel neem ik aan. En anders moet je het nog maar even terugkoppelen.

Succes
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kan in iTunes gewoon nummer selecteren en kopieeren.
Als je nummers geselecteerd hebt, druk je op de rechtermuisknop en kies je kopieeren.

Dan ga je naar deze computer en kies je de verwisselbare schijf (meestal e of f). ALs je daar de nummers plakt staan ze als het goed is op je mp3speler.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gewoon copieren