Hoe kan ik een een CSS bestand een lijn krijgen (zie afbeelding)?

Ik wil het nu via achtergrond afbeelding doen, maar dat is niet handig, dus bed8 ik dat ik het beter via CSS kan doen.

Maar hoe doe ik dat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je bent waarschijnlijk op zoek naar de border definnitie:

text

Toegevoegd na 1 minuut:
OK, je bent naar iets anders op zoek, nu dat je een afbeelding erbij hebt staan.

Ik denk dat je een div met een achtergrond zal moeten gebruiken. Een voorbeeld (Hier voor ronde hoeken):

http://www.webcredible.co.uk/user-friendly-resources/css/css-round-corners-borders.shtml

.bl {background: url(bl.gif) 0 100% no-repeat}