Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom kan ik geen video's meer kijken op Facebook?

Hallo allemaal,

Ik krijg laatst alleen deze in beeld als ik video's wil kijken op facebook. Mijn vrienden kunnen wel kijken en ook delen, maar als ik wil kijken dan kan ik dat niet. Hoe kan ik dit oplossen? Zie afbeelding.

Toegevoegd na 2 minuten:
Video's zijn niet verwijderd. Bijna bij elke video gebeurd dit bij mij. En mijn vrienden kunnen gewoon wel kijken dus ik denk dat ik alleen dit probleem heb.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
26.3K
Kimath
13 jaar geleden
Welke browser gebruik je?
Heb je verder ook browser plugins geïnstalleerd?
Heb je de nieuwste versie van Flash?
Zijn de veiligheidsinstellingen van je browser veranderd?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ow ja, ik zie het al. Het komt door die nieuwe explorer 9. Ik heb het via firefox geprobeerd en het gaat gewoon daar. Hoe kan ik de opties van explorer 9 veranderen? er is een blokkeringsysteem denk ik. Weet jij over dit ook wat van?
Kimath
13 jaar geleden
Ik gebruik alleen Firefox, geen Internet Explorer.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je moet even je privacy settings veranderen, waarschijnlijk is er iets mis gegaan en heb je per ongeluk aangegeven dat het kijken van filmpjes buiten je privacy valt. Kijk het even na en als je dit inderdaad ziet moet je het uit zetten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het kan aan je computer liggen,
komt er ook een pop-up tevoorschijn? Die zegt dat je iets moet instaleren? zoja, installeer het, en probeer het nog eens. Anders zou ik het ook niet weten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding