ik zoek een site een beetje zoals wikipedia. er moet veel info over dingen op staan maar dan wel niet te moeilijk? (zie uitleg)

ik ga naar het 5de leerjaar.
andere die nu naar het 6de gaan, zeggen dat je veel spreekbeurten moet doen in het 5de.
ik heb dat weleens gedaan, maar al die info op wikipedia is veel te ingewikkeld voor kinderen vind ik.
bestaat er geen site ook vol met info over dingen maar die wel geschikt is voor kinderen, dat het niet zo moeilijk is.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

https://sites.google.com/site/infooverallerleidingen.
er staan veel dingen op.
je kan nu ook een vraag typen en dan zie je hoe het moet ofzo. echt heel handig!
je moet wel toestemming vragen.
daarvoor heb je een gmail adres nodig.
maar ik zit op die site en mijn broer en vriendinnen ook en binnen de 2 dagen mochten zei op de site.
ook al kennen wij de eigenaar van die site niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

WikiWeet is, net als Wikipedia, een online encylopedie maar dan voor kinderen en jongeren. Op WikiWeet kan je informatie opzoeken voor een spreekbeurt, zonder dat de informatie doorspekt wordt met wetenschappelijke woorden zodat de artikelen enkel nog door experts te begrijpen zijn. Het leuke is dat je zelf ook informatie kan toevoegen of veranderen! Nog vragen? Kijk dan eens op het overzicht van hulppagina's of vraag het op het Plein. Er zijn al 5.714 artikels en 256 gebruikers. Klik hier om contact op te nemen met de projectgroep van WikiWeet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja die kreeg ik ook. Maar de website laadt wel gewoon daarna. Eventjes wachten en de website komt er.
Pieter2011
12 jaar geleden
Alternatief: http://wikikids.wiki.kennisnet.nl/Hoofdpagina
er bestaat zo'n site:
https://sites.google.com/site/infooverallerleidingen
je hebt wel een gmail adres nodig.
je moet dan toestemming vragen aan de eigenaar of je erop mag, maar ik heb na 1 dag al toestemming gekregen.
het is namelijk een privésite, maar als je er naartoe gaat, staat er iets en als je dan klikt: vraag toestemming dan krijgt de eigenaar van die site een mail en dan mag je er vast wel op!

VEEL SUCCES IN HET VOLGENDE SCHOOLJAAR EN MET JE SPREEKBEURTEN :-)

Toegevoegd na 2 minuten:
he zus, jij bent het!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Scholieren.com
Daar staan veel kant en klare werkstukken waar je informatie uit kan halen.

Toegevoegd na 5 uur:
Je moet niet het hele werkstuk kopieren want dan vind je leraar het makkelijk terug!
Je kan wel kleine stukjes gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Www.infonu.nl :D Je kunt daar geld mee verdienen en handige artikels lezen en plaatsen, hier een link: http://www.infonu.nl/index.php?ref=37155

Toegevoegd na 1 minuut:
Uuh. Ik bedoel artikelen, geen artikels :P
Wanneer je je daar aanmeld en je plaatst een artikel kun je er geld mee verdienen (uitleg staat op de site), ook staan er meer dan 55.000 handige informatie artikelen waar je veel aan kunt hebben. Het zou fijn zijn als, wanneer je je wilt aanmelden, je dit wilt doen via de link die ik gegeven heb omdat dat mijn referral link is :P