hoe heet die website waar je een woord intypt & daarna een persoon het uitspreekt?

een soort van woordenboek die spreekt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
8.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dit is niet precies wat je zoekt en hij is in het engels http://showcase.pandorabots.com/pandora/talk?botid=d10d53a63e345abf&skin=iframe maar lijkt er een beetje op

Het beste antwoord

Hieronder een link naar een goede text to speech website. Het werkt heel eenvoudig. Gewoon je woord invoeren en op "say it" drukken. Je kan zelfs bepalen welke stem je wilt horen en alles wordt gewoon in perfect engels (of een andere taal) uitgesproken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

DAt is de google vertaalmachine, die doet het in ieder geval met engels.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat Forvo een heel eind in de buurt kom.

Kies je taal, zoek een woord, en kies dan een "native speaker" die dat woord voor je uitspreekt.
Cryofiel
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goed antwoord! Maar geen zinnen uitspreken volgens mij... Is ook wel wat veelgevraagd ;-) +1
Cryofiel
13 jaar geleden
Klopt, alleen woorden, en geen hele zinnen. Maar daar vroeg de vraagsteller ook niet om...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet het maar ik zoek zelf altijd nog naar een zinnenspreker ;-)
geen woordenboek maar: http://www.acapela-group.com/text-to-speech-interactive-demo.html/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een woordenboek DAT spreekt: gebruik google translate!
Je kan "vertalen uit het" en "vertalen in het" beide op Nederlands zetten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Microsoft Sam
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
google vertaler of acapela
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
acapela beter en grappiger
dat is de vertaler van Google;
http://translate.google.nl/#nl|af|