Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kan het dat je dat tm met een rondje eromheen achter je hyvesnaam te zetten...?

hoe doe je dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
511

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Ik denk dat je bedoelt zo een ballonding waar ook tekst in staat. Dat krijg je alleen als je goldmember wordt en dat kost geld
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is volgens mij een bepaalden toets combinatie (alt + 4 of meer cijfers (voorbeeld alt + 2056 = ◘)
welke combinatie jij nodig hebt weet ik zo niet.
ik zou zeggen kijk even of je bij iemand anders het stukje tekst kunt kopiëren en vervolgens bij je eigen achter je naam plakken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat niet maar ik heb hem voor je op gezocht het is 0153 Dus terwijl je de linker alt ingedrukt houd druk je met je numlk toetsen 0153 in.
CONTROL + ALT + (Probeer even alle nummers, ik weet niet meer precies welke het was.)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sommige besturingssystemen hebben een character map. Vandaaruit kan je het tm tekentje ook copy pasten. Als je zoekt op character map zul je vast iets vinden.
Even kijken of de tm hier ook werkt ™
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding