Hoekan je een link achter een plaatje op Hyves zetten?

Bijvoorbeeld een plaatje van het Twitter logo en als je daardan op klikt dat je dan naar je twitter gaat.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Als je een blog toevoegt kun je daarin een foto invoegen en daar een link van maken. Je krijgt dan zoiets als:

[url=http://twitter.com][media id=1091732123btSg size=large][/url]

Toegevoegd na 39 seconden:
Je moet dan wel eerst het logo van twitter uploaden, uiteraard...
rose
13 jaar geleden
Normaal gesproken moet dit wel kunnen, maar ik heb het net uit geprobeerd n.a.v. je vraag of het kan en kwam tot de ontdekking dat dit dus niet mogelijk is om van een plaatje een link te maken op hyves.

Waarschijnlijk doet hyves dit om te voorkomen dat er duizenden, zoniet miljoenen linken geplaatst worden. Wat de reden hiervan is, zou ik zo niet kunnen zeggen. Waarschijnlijk uit zelfbescherming, zoals het voorkomen van spam, en dat er naar vreemde sites gelinkt wordt. Ik denk dat het is om er voor te zorgen dat iedereen op hyves blijft zitten ;)

Wat wél kan is van tekst een link maken, maar dat is niet waar je naar vroeg. Dus bij deze: je kan geen link achter een plaatje zetten op hyves.

Toegevoegd na 3 minuten:
Met normaal gesproken moet dit wel kunnen, bedoel ik dat het op andere sites, zoals je eigen website, of blog of iets anders dat het daar wél kan. Ik bedoel dus niet dat het op hyves normaal gesproken wel kan, want daar kan het niet.

Ik heb het uitgeprobeerd met google chrome en internet explorer, maar krijg steeds lege vakjes te zien, dus het kan écht niet.