Het maken van een 'waardebon' online, zijn hier sites voor?

Zijn er site's waar je een beetje snel een waardebon kunt maken. Dus niet een VVV-bon o.i.d., maar iets waar je zelf er wat tekst op kunt zetten, waarin je bv. een etentje aanbied.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
11.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pas op dat je niet teveel weggeeft en je in de problemen komt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, het is voor me vriendin voor haar verjaardag. Don't worry.

Het beste antwoord

Kijk eens op de site van Microsoft Office, daar vind je talloze sjablonen: http://office.microsoft.com/nl-nl/templates/?CTT=97

Toegevoegd na 1 minuut:
Hier nog een ideetje: http://www.geefeentegoedbon.nl/categorie.php
Pieter2011
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou graag de bovenstaande cadeaubon willen inleveren...
Pieter2011
12 jaar geleden
Daarvoor moet je altijd bij de uitgever van de bonnen zijn; Mr. M. Office, in dit geval.
(Nee, ik vond het leuk om het zelf eens te proberen..).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
danku!

Andere antwoorden (1)

Voor zover ik weet niet, en als ze er al gratis zouden zijn, dan heb je grote kans dat er een klein beetje reclame in zit.

Aan de andere kant. Als je internet + een tekstverwerkingsprogramma op een computer hebt (of internet en een fotobewerkingsprogramma), dan kun je gewoon wat plaatjes van internet halen, deze plakken in je programma. Tekstje erbij en klaar is klara!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat werk wilde ik me juist besparen, vandaar dat ik hier naar vraag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
geloof me, zoeken naar software die dit gratis doet kost meer moeite dan een bonnetje in mekaar draaien. echt letterlijk 3 minuten werk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zoek geen software (per se.) en als ik het vaker kan gebruiken zie ik het nut er wel van in. Daarnaast vraag ik specifiek naar dit gene, ik heb het ook al eens op "jou" manier gedaan. Vond het toch best wat werk.