Via skype gebeld worden op toestel (direct op modem)

Ik zoek een goedkoop toestel waarmee ik via Skype gebeld kan worden zonder dat mijn computer aan staat. Welk toestel raad je aan? En heeft zo'n toestel ook voicemail?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Als je draadloos internet hebt, zou ik een Nokia E63 of E71 proberen te vinden voor Skypen. Solide, praktisch, goed met Wifi. MSN en Whatsapp kan ook prima, allemaal zonder gsm internet abonnement. Gewoon met een prepaid kaartje zonder saldo. Email, twitter, Hyves, Facebook allemaal op Wifi.
Als je 125 euro voor een nieuwe wilt betalen: een goede ebay verkoper in Azie: http://goo.gl/hX2jy (geen problemen met douane, enz.)
Maar het lijkt me dat je een tweedehandse voor 6, 7 tientjes wel op marktplaats hebt.
Voicemail bij Skype kost je 1.50 per maand dacht ik, dat zou je even moeten Googlen wat de voorwaarden zijn.