Wie kent een site waar je een foto van een bepaalde omgeving/gebouw kunt laten zien en dan vragen waar dat is?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

Goeie Vraag.nl wordt daar wel voor gebruikt.

Toegevoegd na 1 minuut:
Als het een foto is die je ergens van het web geplukt hebt, dan zou je die kunnen proberen te uploaden bij tineye.com

Deze site zoekt naar alle sites waarop de betreffende foto voorkomt, zodat je in de tekst bij die sites kunt kijken waar het is.
Helaas zijn niet alle foto's daar te vinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze bijvoorbeeld:

http://www.zoekplaatjes.nl/

Als het om Nederland gaat tenminste.
Als je wel weet om welke provincie het gaat, dan heeft elk provinciaal archief wel een beeldbank.

Natuurlijk kun je het ook op GV proberen :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zelf vind dat hele leuke vragen hier op gv. Dus als je blieft, post eens de foto met die vraag.

Toegevoegd na 1 minuut:
Kijk eens naar deze vraag:
http://www.goeievraag.nl/vraag/.20545

Of zoek eens op "waar is dit?"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jammer zeg, met welke reden?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zonde zeg, hebben ze het aangepast in de richtlijnen.