Hoe kom ik op mijn WIFI netwerk thuis? (Lees beschrijving)

Ik heb een samsung star II. En ik weet de code van ons netwerk maar als ik hem invul zegt ie steeds: Geen reactie van AP. Ik heb echt al heel vaak geprobeerd.
Kunnen jullie me helpen?

Bedanktt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Voor het gemak ga ik ervan uit dat je WIFI aan staat.
Eerst netwerken laten zoeken.
Dan zie je welke netwerken beschikbaar zijn en of ze beveiligd zijn (slotje)
Dan zorgen dat je met het juiste netwerk verbinding maakt. Daarna wordt de netwerksleutel gevraagd. Die correct, dus juiste hoofd- of kleine letters, invoeren.
Dan moet het lukken.

Als je de melding krijgt: geen reactie van AP (acces point) dan heb je geen of hele slechte verbinding en zal je dichter bij het AP moeten proberen.

Succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Niet alle samsung star toestellen hebben een wifi adaptor dus kan je ook geen wifi verbinding maken,de nieuwere modellen hebben dat wel b.v de star d5230w.
Als je een oud model hebt gaat het dus niet lukken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn mobiel heeft wel een WIFI adapter.......
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
OK,
heb je de instellingen goed staan?
-menu-instellingen
-wifi instellingen
-wifi inschakelen
-zoek je netwerknaam
-klik erop
-en geef het wachtwoord(netwerksleutel)in
-klik verbinden
dan moet hij het doen