Wat is op dit moment de meest aan te raden internetprovider?

Welk bedrijf heeft geen of weinig storingen, goede klantenservice, hoge verbindingssnelheid en dan het liefste nog voor een aardige prijs?

Een soortgelijke vraag is ruim een jaar geleden al gesteld, maar aangezien de nieuwe providers als paddestoelen uit de grond schieten en de kwaliteit ervan ook niet stabiel is, helpen de daar gegeven antwoorden mij niet verder en hoop ik op begrip van de moderators.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.1K

Antwoorden (12)

Wij hebben tele2, ik heb nooit een storing alleen soms met de digitale tv maar is op te lossen door de stekker van de digitale tv zender 20 sec er uit te trekke en en dn weer opnieuw der in doen!

Maar sommige vriende van mij hebben ziggo alleen betale ze voor 20 mb internet snelheid en krijgen 8mb en wonen niet al te ver van hun wijkcentrale ik betaal voor 25mb en krijg 23 :d
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de maandelijkse providertests van de consumentenbond, die gebaseerd is op ervaringen van leden, komt altijd XS4ALL als beste uit de bus.

Het gaat dan om de betrouwbaarheid van de verbinding (geen of weinig storing), wachttijd helpdesk, en deskundigheid helpdesk.

Maar daar hangt wel een prijskaartje aan: XS4ALL is een van de duurdere providers. Het is heel simpel: bij een duur abonnement heb je weinig kans op storing, bij een goedkoop abonnement is die kans wat groter.
Kwaliteit moet je dus gewoon betalen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
XS$ALL bij bv resetten fritzbox modem belt de helpdesk me gratis terug op je mobiele nummer om te helpen met weer configureren modem omdat ik bij adsl only de telefoonverbinding verbroken is
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De "gouden steeksleutel" voor beste internetprovider is afgelopen december naar Ziggo gegaan. Deze "prijs" is uitgereikt door Tweakers.net, een site voor mensen met een meer dan gemiddelde belangstelling voor internet, computers, telefoons, etc.

Het voordeel van Ziggo is dat het kabelinternet is, waardoor je momenteel een snelheid tot 120 Mbit kunt krijgen. Ik zit zelf ook bij Ziggo en ben erg tevreden.
bamibal
13 jaar geleden
Telfort. Probleemloos. Voor extra vragen een buitengewoon vriendelijke en deskundige helpdesk.
Heb deze gekozen om redelijke prijs. Prima beslissing.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ziggo vind ik de beste omdat je een goede down en upload hebt in vergelijking met andere providers
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb al jaren Online, nooit problemen, zeer stabiel. 20mb download en ik betaal 20 euro per maand.
Heb er geen aandelen, maar ik beveel hem graag aan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zie maar eens bij www.online.nl
Gebruik ik al een paar jaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
IN principe zijn er geen slechte providers meer.
Alleen de helpdesk is vaak een ramp.
Ga naar XS4akk daar wordt je als een vorst behandeld door vakbekwame medewerkers.
Frank
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
naar mijn idee had tele2 de beste prijs/kwaliteit/kwantiteit verhouding. Ben ook keurig geholpen toen bleek dat er iets in het signaal naar mijn huis mis zat
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is zeer moeilijk te beantwoorden, iedereen heeft een andere mening. Ik heb ziggo wat goed gaat, kennis had telfort wat 1 grote ramp was bij hem, ander had tele2 wat ook steeds uitviel. Terwijl andere kennis tele2 had en alles feilloos werkte.
Het is persoonlijk.

Belangrijk voor de keuze is
1. welke snelheid wil je ? wat adsl is gebonden aan lengte aderpaar en je kan alleen 20mb in uiterst optimale kabel krijgen.
2. welke download wil je, onbeperkt of fair use policy.

etc
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik begrijp waar ik op moet letten bij het maken van mijn keuze, daar vroeg ik dan ook niet naar...
Graag wil ik antwoorden uit ervaring van medegebruikers die mij kunnen vertellen wat een relatief goede provider is... Daar vroeg ik dan ook naar.
Telfort!!!

BESTE EN GOEDKOOPSTE!!!