Waar vind ik muziek?

Wil eens iets anders, en ik bedoel niet YouTube of Google Video.
Ik bedoel echt muziek je daarna in bv. Windows Media Player kan afspelen.
Ik ken iTunes al.

Alvast bedankt!

Toegevoegd na 3 minuten:
Correctie: Ik bedoel echt muziek die je ... afspelen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.3K
Kimath
13 jaar geleden
ik snap de vraag niet helemaal, bedoel je muziek om te downloaden (mp3) of gaat de vraag over programma's om muziek af te spelen, omdat je iTunes noemt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ah, zal het even rechtzetten. Ik zoek MP3 muziek en met iTunes bedoelde ik dat ik dat programma al kende om muziek bij te kopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedoel je mogelijkheden om (evtl. gratis) te downloaden?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ben niet echt duidelijk bezig, sorry. Maar het klopt wat je zegt.

Het beste antwoord

Nou, overal,

Torrentsites:
- www.thepiratebay.org
- www.isohunt.com

MP3DownloadSites:
- www.dilandau.com
- www.beemp3.com

P2P:
- LimeWire (desktop programma)

Pfff, kom je vast wel uit.

Toegevoegd na 1 minuut:
En natuurlijk van nieuwsgroepen. Hiervoor heb je even als voor de torrentsites een client nodig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ Dankje!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha, dankje. Kom je vast wel uit. Voor alleen een nummer zijn de MP3 sites het handigst ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dankjewel, beste antwoord :)

Andere antwoorden (8)

Zoek met google
intitle index of mp3 jimmy hendrix
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zoek gewoon eens op google, je komt daar heel veel tegen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.jamendo.com
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Installeer utorrent. Vervolgens ga je zoeken op bijvoorbeeld thepiratebay.org Maar ook kun je zoeken in Google. Bijvoorbeeld wil je iets van queen downloaden. Dan is je zoekopdracht queen torrent.

Succes verzekerd.

Toegevoegd na 2 minuten:
U torrent is te downloaden op http://www.utorrent.com/

Muziek, maar ook films of boeken zoek je op http://thepiratebay.org/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Limewire (wel een goede virusscanner installeren)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Shareaza; goede versie van Limewire
uTorrent; zoeken via torrentz.com
sabnzbd; nieuwsgroepen is erg ingewikkelt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
download ares dat is een hele goeie gratis liedjes downloaden je kn ze ook branden en afspelen met meia player
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer Grooveshark eens. Daarmee kun je geen muziek downloaden, maar je kunt wel muziek streamen. Grooveshark leert zo je muzikale smaak kennen en raadt op basis daarvan weer andere muziek aan. Zo leer je andere muziek kennen die je misschien anders niet direct zou hebben uitgezocht. Zeker eens het proberen waard.