Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom doet YouTube op mijn iPhone zo vaag?

Stel je voor dat ik op de YouTube applicatie 'Kelis - My Milkshake' zoek, komen er slechte remixen en verschillende live opnames voorbij. En bij een andere artiest krijg ik wel het gewenste nummer, zoals je op de computer zoekt.
Hoe kan dit? En kan ik dit verhelpen?
Bij voorbaat dank!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
510

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Apple heeft niet graag dat mensen al hun muziek via youtube gaan luisteren, dan hebben ze namelijk minder inkomsten via iTunes. Dit geldt natuurlijk ook voor de artiesten zelf, die ook betaald krijgen als men op iTunes een nummer aanschaft. De artiesten hebben dus op youtube deze nummers beschermd en zijn hierdoor niet mobiel beschikbaar. De remixen daarentegen kun je wel luisteren omdat deze niet beschermd zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dankjewel!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En hoe zit dat dan op een android toestel? (Zelfdr probleem)

Andere antwoorden (2)

Omdat ze niet op de mobiele versie niet beschikbaar zijn dat hebben de gebruikers vaak zo ingestelt zoals vevo
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Iedere (bekende) artiest zoals lady gaga of zo hebben een een youtubekanaal wat eindigt met vevo dus ladygagavevo op dit kanaal hebben ze alleen clips in HD en ondersteunen zo niet de mobiele versie bij de iPhone Apple keurt dit ook niet goed want anders verdienen ze niks met iTunes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding