Hoe kan ik een account aan maken bij 'itunes' zonder de betaal methode?

Ik wil gewoon een account bij itunes zonder de Betaal methode in te hoeven vullen kunnen jullie mij dit duidelijk uitleggen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (5)

Je kan aankruisen geen pas ofzo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je een iPad / iPhone / iPod touch hebt en je daar een iTunes-account op aanmaakt kun je kiezen voor 'geen'
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ah, balen. Had ik ook toen ik dat wou aanmaken.
Mijn broer had de optie 'geen' aangevinkt, bij mij bleek die er niet te zijn. En ik heb geen creditcard.
Ik heb toen een iTunes gift card moeten kopen. Die is minimaal €15.
Dus... Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is mogelijk! Ga naar de Appstore zoek vervolgens naar een gratis app.. Klik op gratis en dan downloaden, en dan moet je je account aanmaken en dan kan je bij betaalkeuze geen pas of dergelijke
kiezen. Dus je kan via een gratis app een account aanmaken zonder je daar creditcard bij hoeft toetevoegen. Succes, als je nog wat vragen hebt kan je die gerust stellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik had eerst hetzelfde probleem, maar het kan wel.

Open de App Store, download een gratis app en klik dan op nieuw account.
Bij gewoon aanmaken kan dit inderdaad niet, dus doe het op deze manier en het lukt wel!