In IE 11, hoe maak ik dat - wanneer ik een nieuwe browser open - de tabs van de meest bezochte websites te zien krijg?

Ik heb windows 7. In de afgelopen weken ging mijn computer steeds slechter werken, en heb ik verschillende keren van web browser gewisseld. Het bleek dat ik nog steeds IE 7 had, en geen updates gedownload, sinds een lange tijd.

Ik heb FireFox geprobeerd maar dat beviel helemaal niet. Eindelijk kwam ik erachter dat IE al bij versie 11 was. Dus nu heb ik dat, met alle updates, en ik ben tevreden.

Maar voordat dit allemaal gedaan was, kreeg ik, als ik een nieuw browser scherm aanmaakte, zo'n 8 of 10 tabs (een soort hokje) met de naam van de websites waar ik de meeste tijd spendeerde te zien.
Nu, krijg ik of een blanke pagina, of mijn home pagina (heb een website). Maar ik wil graag de hokjes terug (ik weet niet precies wat de naam hiervoor is).

Hoe doe ik dat???

Vast bedankt.
Milli.

Weet jij het antwoord?

/2500

Op http://windows.microsoft.com/nl-nl/internet-explorer/ie-keyboard-shortcuts#ie=ie-11 staat dat je met de combinatie van de toetsen Alt + D app-opdrachten zoals adresbalk en veelbezochte sites weergeeft. Veelbezochte websites hou je bij in Internet Explorer door ze als favoriet op te slaan. Hoe doe je dat: klik wanneer je op een toe te voegen site site met de rechter muisknop, klik dan op Favorieten* en vervolgens op Toevoegen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100