Kan ik internetgeschiedenis nog terughalen?

Ik heb vanmiddag m'n internetgeschiedenis gewist (Chrome) maar ik wil iets daarvan terughalen.

Is dat nog mogelijk, om ergens toch nog m'n internetgeschiedenis te zien?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien !instellingen terug zetten !alle veranderingen na bijv van gister ongedaan maken . Is mij wel eens wel en niet gelukt succes

Het beste antwoord

Nee, helaas; gewist is gewist
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee, stom hè?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, ik vind het achterlijk dat het niet eerst naar je prullenbak gaat, voordat je het definitief verwijdert!