MSN ligt eruit, hoe kan ik dit oplossen?

Op mijn macbook pro zegt msn als ik probeer in te loggen dat ik geen verbinding kan maken met de server en misschien geen internet in zijn geheel heb (terwijl ik nu toch echt op internet zit).

Ik dacht dat ik gewoon een paar dagen moest wachten maar het gaat maar niet weg weet iemand hier een oplossing voor?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

Ik heb hetzelfde probleem voorgehad. Toen ik de nieuwste versie van msn messenger had geïnstalleerd was het probleem opgelost. Hopelijk lukt het ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eventjes afkicken van MSN en het later weer proberen ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
firewall geïnstalleerd? firewall settings dan controleren of msn wel toegang krijgt.

probeer anders een andere messenger die msn service ondersteund zoals adium. gebruik ik nu al een sinds ik ook het probleem heb gehad met msn messenger.