nieuw wifi modem van ziggo ( wireless/draadloos werkt niet)

ik heb een nieuw wifi modem van ziggo gekregen en aangesloten, internet via kabel doet het gewoon en telefoon ook. maar het wlan lampje brand niet. alleen als ik de reset knop 10 sec inhoud (dan zet hij zijn fabrieksinstellingen terug) doet hij het heel even. daarna heb ik op de pc met kabel wel gewoon verbinding maar draadloos valt dan weg. kan iemand mij helpen hoe dat kan?

Weet jij het antwoord?

/2500

Er is een technisch probleem bij Ziggo op dit moment (nu je deze vraag stelt) Begrijp uit jouw vraag dat je telefoon het wel doet. Dan zou ik adviseren om middels het gratis telefoonnummer 1200 van Ziggo ondersteuning te zoeken en als het echt niet werkt, verzoeken een monteur langs te laten komen.

Als je modem het met de fabrieksinstellingen niet goed doet, dan is hij waarschijnlijk stuk. En dan is het enige wat je kunt doen de klantenservice bellen en hopen dat zij het op kunnen lossem (je een nieuwe sturen)

Ik weet niet of je het modem van ziggo zelfstandig kan bereiken? maar het lijkt mij dat de wireless gewoon nog niet aanstaat ? als er een ww voor zit zou je geen internet hebben maar nog wel een signaal als dat er ook niet is dan staat je wireless gedeelde gewoon uit lijkt mij kijk even in de handleiding hoe je op de configuratie scherm van je router kunt komen normaal is het je standaaard gateway van start uitvoeren vul je eerst in cmd enter krijg je zwart veldje te zien en daarna ipconfig Kijk wat je standaard gateway is en vul dat nummer in in je internet adresbalk enter Er wordt dan vast om je WW gevraagd staat wel in handleiding of op de achterkant van je modem en dan kun je het configscherm zien daar kun je vast wel de optie wireless inschakelen beveiligen met wpa2 en dan je wireless op je pc ook zo instellen

Op de website van Ziggo staat,dat als Wifi ná een half uur ( nog) niet werkt,men dan contact kan opnemen door 1200 te bellen. Verder kunt U op dezelfde pagina een postcode invullen,om te controleren of er ergens een Internet probleem is. Als dit niet mocht baten,dan lijkt het zinvol o0m een werkend apparaat te vragen,desnoods hulp van een monteur. (bron) https://www.ziggo.nl/#help/hulp-per-onderwerp/internet/storingen-werkzaamheden/ Groet:Zoekertje

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100