Heb mijn msn contactpersonen geblokkeerd, en sommige ook kunnen verwijderen. Maar ik zie nu dat men nog steeds de suggesties kunnen zien.

De bedoeling is dat ik een paar specifieke personen ex niet wil laten zien wie mijn contactpersonen zijn.

Dit is dus nu wel mogelijk via de suggesties.
Men ziet dan mijn nieuwe msn account in de lijst, tevens al mijn contactpersonen.

Hoe kan ik dit oplossen?

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Wil je echt helemaal op safe spelen dan kun je overweging nemen om je account te verwijderen en een nieuwe aan te maken en dan iedereen die je als vriend wilt een uitnodiging te sturen, maar zoals gezegt een hele onderneming. Handig is dan ook om goed na te gaan wie je de volgende keer wilt toevoegen om dit in het vervolg te voorkomen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
tja het was mijn ex
Bedankt voor je reactie.
Maar hoe kun je het hele account verwijderen dan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je antwoord op die vraag kun je vinden op de site van msn dat heb ik zo niet parataat ik maak in zo`n geval gewoon een ander account aan het belangrijkste is immers dat de juiste personen weer een uitnodiging krijgen zodat de verkeerde je geen berichten meer kan sturen, althans je er voor kunt kiezen deze niet meer te lezen.Of....de persoon helemaal te blokkeren hem of haar in de map ongewenst te plaatsen.