Wie weet een goeie site om mijn verhaal kwijt te kunnen?

Ik heb in het verleden nogal wat meegemaakt.Best complex, ik merk dat ik graag mijn verhaal kwijt.Is er een goeie site waar ik mijn verhaal anoniem kwijt kan en er serieus op gereageerd word?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
6.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
honingbij... heb je al eens overwogen het van je af te schrijven in boekvorm? Het zou een goede manier voor jezelf kunnen zijn om meer inzicht te krijgen en misschien meer afstand te kunnen nemen..en. als het ooit uitgegeven wordt, zou je er misschien anderen heel erg mee kunnen helpen die in een vergelijkbare situatie zitten of gezeten hebben. :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor je reactie.Ik ben op dit moment bezig veel op te schrijven.Nog voor kort vond ik dit te pijnlijk.Het liefst zou ik inderdaad een boek schrijven maar tijfel of de vorm en het taalgebruik
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik heb zelf ook veel meegemaakt en heb sinds kort op https://www.sensoor.nl/ mijn verhaal goed kwijt gekunnen. Je kunt daar anoniem een e-mail sturen, bellen of chatten met vrijwilligers die naar je luisteren en met je praten.

Het beste antwoord

kijk eens op de site van pandora ,daar kun je echt geholpen worden en als je wilt kun je ook anoniem praten met mensen die gelijke ervaringen hebben en die je uit laten praten..echt een aanrader!Ze weten hoe het is, wat je doormaakt, wat je twijfels zijn en ook hoe moeilijk het soms kan zijn om er met anderen over te praten.
http://www.stichtingpandora.nl/jcms/

Toegevoegd na 18 minuten:
Je kunt bij hun terecht met vragen over wat je kunt doen, over de behandeling, omgaan met je familie enzovoorts. Ook kun je gewoon bellen om je hart te luchten of voor een steuntje in de rug.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dankje!Lijkt mij een prima site.

Andere antwoorden (12)

Dit lijkt me wel de goede site,al zijn er op elke site wel mensen,die alles proberen te verzieken. En anoniem ben je hier toch?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, ik zal het proberen.Helaas heeft deze site een beperkt aantal tekens waar aan ik me moet houden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt in reacties steeds door gaan,dat is het probleem niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als @Honingbij niet een specifieke vraag heeft, dan is Goeievraag niet geschikt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt veel dingen in een vraagvorm gieten Nelly.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja maar dat lijkt me niet dé manier om je verhaal eens kwijt te kunnen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat ben ik met je eens. Persoonlijk zou ik zo iets persoonlijks beslist niet aan vreemden kwijt willen. Maar als je niemand anders hebt,en je wilt je verhaal kwijt,kan ik er wel inkomen.
Hier bij GV kun je veel serieuze reacties verwachten!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als ze een goeie vraag heeft wel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die heeft ze vast wel!
http://www.punt.nl/

hier doen het een honderdtal
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op GV kun je een heel eind komen door vragen over je problemen op eeen juiste manier te stellen. Dan kun je serieuze reacties verwachten.

Wanneer het je echt alleen om je verhaal kwijt moeten gaat (dus geen specifieke vragen) mag je mij iig ook altijd wel een pb sturen, hoor :-)

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik weet natuurlijk niets over jou problemen maar als je op google zoekt op bijvoorbeeld overlijden en forum. Dan kom je forums tegen waar je met elkaar over dit onderwerp kan praten. Er zijn op i-net tig fora over tig onderwerpen. Zoek dus op onderwerp en forum.

Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
licht eraan op welk gebied je probleem ligt.. elk gebied heeft vaak eigen forums waar deskundigen zijn die je mogelijk verder kunnen helpen. Dus op welk gebied?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op startpagina hebben ze diverse prikborden waar je anoniem op kunt posten en waarop mensen kunnen reageren.
Bijvoorbeeld psychologie startpagina.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik denk dat dit ook een goeie site is om je verhaal kwijt te kunnen en een snelle reactie te krijgen, mensen reageren hier toch allemaal vrij normaal en vooral als het om een serieuze site gaat. je kunt bijvoorbeeld ook kijken op speciale forums maar dat ligt echt amar aan het onderwerp war het over gaat dus dat weet ik niet, in ieder geval heel veel succes en sterkte maar hier kun je ook atlijd terecht!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je echt lastige onderwerpen hebt zijn er therapeuten zat in dit land en die kijken nergens van op. Buiten dat je serieus genomen wordt bieden ze ook nog eens professionele hulp. (valt ook nog eens, waarschijnlijk voor een aantal sessies, onder je verzekering)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wel , als je bang bent om beoordeeld te worden, ben je nergens helemaal veilig. Maar als je ziet hoe de meeste "problemen " van mensen op Goeie vraag van passend advies worden voorzien , dan lijkt me Goeie Vraag een prima manier om te beginnen.

Je kan de dingen die je wilt weten en de dingen waar je je over afvraagd wat je er mee moet, het beste in vraagvorm zetten. Want anders heb je kans dat ze snel weg worden gemodereerd.

Goeie Vraag is anoniem en het fijne is dat de meeste mensen die hier zitten mee willen denken.

Dus begin met het stellen van vragen over dingen waar jij van wilt weten : waarom ze zo zijn gegaan. En kijk hoe je je erbij voelt als je ze stelt. Zo "leer " je de passende vorm te vinden als je door wilt gaan op een andere site.

De meest heftige vragen zijn hier gesteld . Drie voorbeelden .

www.goeievraag.nl/vraag/traumatische-jeugdervaringen-opvoeding-borderliner-creeeren.12159

www.goeievraag.nl/vraag/kind-seksueel-misbruikt.42827

www.goeievraag.nl/vraag/last-slaapverlamming-demonische-aanvallen-hiervan.42469
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier.
Je kunt kiezen uit de antwoorden. En tussen de onzin antwoorden zit ook vaak een nuttig en waardevol antwoord.
Maar ja...waarschijnlijk heb je geen vraag ....maar zoek je een luisterend oor. PSYQ...heeft ook mensen die daarvoor opgeleid zijn. Ik zou helaas niet zo snel een site weten waar je je hele verhaal kwijt kan.
Sterkte.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
capthavoc
13 jaar geleden
Hier op deze site. Zo raak je je eitje kwijt maar kan je serieuse reacties ook verwachten.

suc6