Hoe kan je ergens anders inloggen op internet met een androïd tablet?

Met mijn tablet lukt het niet om ergens anders dan thuis op het internet te geraken. Na invoeren van het paswoord dat daar dan van toepassing is, maakt hij nog steeds geen connectie met het internet. Hoe kan ik dit oplossen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet
1.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Staat je proxy aan?

Antwoorden (1)

Waar via WIFI wordt internet aangeboden(bijvoorbeeld in een café of museum) iedereen kan met een android tablet interneten en daarvoor ga je als volgende aanslag,
ga naar instelling van je tablet en tab op netwerken, de dichtbij zijnde netwerk staat bovenaan de lijst tab daarop er gaat meestal een web pagina open waar je in moet logen en dan word je verbonden met internet,succes.