Bestaan er sites waar je een php code kan genereren? (zie voor voorbeeld mijn link in uitleg)

Ik bedoel dus dat je doormiddel van iets te bouwen er na een php code komt die je kan gebruiken voor je site.

Zoals dit:

http://www.jotform.com/

en wat zijn de links van die sites

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Mijn eerste vraag zou zijn, waar heb je het voor nodig? Wat wil je bouwen? Er zijn namelijk heel veel goede PHP scripts voor volledige forums of content management systemen. Als je kleine functionaliteiten zoekt, kan je eens kijken bij hotscripts
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik wil een inlogsysteem maken, waar je geen account kan aanmaken. Je moet dus eerst voor een cursus aanmelden dan krijg je een code thuis waarmee je kan inloggen. Het is voor een EHBO site. Waar je een cursus kan aanvragen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer het eens bij www.phpfreakz.nl daar hebben ze veel standaard scripts en als je er niet uit komt een actief forum.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
thanks

Andere antwoorden (1)

Hier staan zeer veel scripts die kunnen wat je wilt: http://www.hotscripts.com/category/php/scripts-programs/user-management/

Een site waar je iets maakt wat dan i nPhP er uit komt.. Ik ben het nooit tegen gekomen & zou er zelf enige vraagtekens bij zetten.