Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik op yahoo bijlagen kan previewen?

Ik heb twee yahoo mailadressen: één voor mijn vzw, één persoonlijk. Bij mijn persoonlijke mail moet ik altijd bijlagen downloaden voordat ik ze kan lezen. Dat is erg vervelend, ik weet soms de inhoud niet zonder dat ik hem kan lezen en dan weet ik niet waar ik die bijlage moet onderbrengen in mijn mappen.
Bij de vzw kan dat wel, ik krijg dan op de bijlage een banner met "preview" en in een zijvenster kan ik het document dan lezen. Zo heb ik nu alle facturen enz van 2022 kunnen klasseren zonder veel moeite, ik kon de bijlagen previewen en wist over wat het ging.
Dus er moet iets zijn waardoor ik dit kan instellen, maar ik vind dit niet bij Yahoo. iemand een tip?

een jaar geleden
in: Internet
1.2K
SimonV
een jaar geleden
Dit gebeurt op dezelfde computer?
Zo niet, kun je met de browser voor persoonlijke mail wel andere pdf bestanden previewen?
liveisgreat
een jaar geleden
ja het is dezelfde laptop +browser. ik heb al gekeken bij Firefox (normaal heb ik Google Chrome) maar het is idem
Amadea
een jaar geleden
In mijn Yahoo mail moet ik met Firefox dan klikken op de betreffende bijlage om vervolgens rechts de voorbeeldweergave te zien te krijgen. Die is ook uit te vergroten over de hele pagina. Om te vergelijken heb ik de mail ook (voor het eerst) in Chrome geopend, maar daar gaat het op precies dezelfde manier.
liveisgreat
een jaar geleden
ja met mijn vzw yahoo lukt dit ook prima. geen idee waarom dit met dat ander mailadres niet lukt :-/.
Amadea
een jaar geleden
Gebruik je daar wellicht nog een vorige versie van het mailprogramma?

Geef als eerste antwoord