Wat kan ik nog meer doen om mijn Youtube muziek zonder bufferen af te spelen?

Ik had speedbit video accelerator geinstalleerd en dat ging lang heel goed.Maar helaas stoppen sommige filmpjes nu weer.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Op onderstaande link staat een programma waarmee je Youtube filmpjes kan opslaan. Wanneer het filmpje op je computer staat zal het afspelen geen probleem zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

een goeie internetverbinding misschien
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad het begint allemaal met een snelle Internetverbinding, verder natuurlijk een goede niet te oude computer, de technieken veranderen steeds en oudere computers kunnen dat vaak allemaal niet meer aan.
Dus een snelle computer met goede processor genoeg geheugen en een goede video en geluidskaart!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat heb ik allemaal wel hoor!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien je computer eens opschonen met bijv. http://www.ccleaner.com en defragmenteren met http://www.iobit.com/iobitsmartdefrag.html, allebei gratis ;-)
Tja, als je internet erg traag is (bekijk het eens op www.speedtest.nl).
Dan kan je de muziek pauzeren totdat deze helemaal is binnengehaald.

Doe ik ook wel eens als ik tegelijkertijd veel wil downloaden, of via het netwerk aan het kopiëren ben.
Deze zaken stoppen of pauzeren helpt natuurlijk ook.