volgens pc heb ik verbinding, maar kan geen websites openen?

geen dan aan geen verbinding, ook al op herstellen gedaan maar werkt ook niet kan iemand me uitleggen[niet te moeilijk] hoe ik dit kan herstellen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
17.4K

Antwoorden (3)

Probeer is de modum even uit te zetten en dan weer aan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarschijnlijk heb je dan draadloos internet. De verbinding die dan op je computer te zien is is alleen de verbinding die je hebt met je router. Die kan goed zijn of uitstekend. Het probleem ligt dan aan je modem die waarschijnlijk in de meterkast zit. Die moet je even opnieuw starten. Zit een aan en uit knopje aan de achterkant. Of je router resetten even alle kabeltjes eruit en erin en router uit. Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer eens of je wel via een IP-adres het internet opkomt.
Typ in je adresbalk http://209.85.229.99
Dan zou de pagina van Google tevoorschijn moeten komen.

Als dit niet lukt de volgende stappen nemen :
Start
Uitvoeren ( hier in typen ) cmd (gevolgd door druk op Enter

Zwart schermpje ( Dos Promptbox) het volgende letterlijk exact hetzelfde intypen

netsh winsock reset

(druk op Enter en typ nu het volgende in )

exit (gevolgd door drukken op Enter)

Dan de computer herstarten,zodat de DNS (hopelijk) weer juist staat ingesteld,want dat zou het probleem kunnen,zijn.

Groet:Zoekertje