Heb geen Habbo Wachtwoord vergeten mail gekregen

Ik heb geen ''Wachtwoord vergeten'' email van Habbo gekregen. Heb er 1000x op geklikt, maar ik krijg niks binnen. Hoe kan ik dit verhelpen? Heb ook al gekijken van wie ik emails ontvang en wie niet, Habbo is nergens te vinden. Hoor dus wel mails binnen te krijgen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
4.3K
Amadea
13 jaar geleden
Had je misschien een ander e-mailadres toen je je voor habbo inschreef?

Antwoorden (4)

Ik heb super goed nieuws voor U !!Op de volgende pagina staat ( helemaal onderaan vlak boven languages c.q. vertalingen van dit programma) DE mogelijkheid,om achter elk WACHTWOORD dat U heeft ingetikt op de grote browsers TERUG LEZEN !

http://www.nirsoft.net/utils/web_browser_password.html

Onmiddellijk downloaden en doen. In het plaatje hieronder kunt U zien ,hoe simpel het werkt. U hoeft slechts dit programma te openen en voila U heeft het Habbo wachtwoord terug.

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgensmij moet je even mailen baar habbo en niet dat programma gebruiken want dat is scam
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarschijnlijk wordt ie als spam gezien kijk even in je spam folder ?
en oh ja dat goede nieuws trap daar maar niet in
de text ziet er al verdacht uit
capthavoc
13 jaar geleden
Als je op habbo wilt, moet je
Voor cr betalen. Ik ken een site is hetzelfde als habbo alleen je hebt al gratis miljarden cr. www.leethotel.nl of www.rabbo-hotel.nl (cr= credits)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of ga op Google en zoek op: leethotel of rabbo-hotel