Hoe upload ik een foto wanneer ik deze foto als reactie wil neerzetten op een facebook post van iemand?

Kan dit??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
3.9K

Het beste antwoord

Je kunt de foto ook uploaden op Facebook, openen, rechtermuisknop, afbeeldings-URL kopiëren, en deze plakken als een reactie.

Toegevoegd na 50 seconden:
Zodra je de link plakt, dan krijg je een preview van het plaatje. Als je vervolgens dan het linkje weg haalt blijft de preview gewoon staan en zo krijg je alsnog je gewenste effect.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat kan niet met een JPEG oid. Dat kan alleen als je een plaatje/foto via bijv. google afbeeldingen selecteert, aanklikt op ware formaat en dan de link kopieren. Dan kun je hem als reactie plakken.