wie is toch die chuck norris?

net werd deze vraag verwijderd maar chuck norris grappen zijn bij veel mensen bekend, maar ik wil weten waar de oorsprong ligt van de grappen over chuck norris

http://www.chucknorrisfacts.com/

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
2.6K

Het beste antwoord

chuck was een beroemd martial-arts vechter , die in de film wereld terecht kwam , hij was een soort vroege Stevan Seagal , en net als Segal nam chuck zichzelf ook erg serieus en vond hij zichzelf ook erg goed ....
dit in combinatie met het soort rollen dat hij speelde (keihard , weinig woorden , veel klappen ) en zijn politieke ambities (rechtser dan rechts , en dan rechtsaf) heeft hem de status opgeleverd die hij nu heeft ...........
zijn laatste serie die in Nederland is uitgezonden is Texas Rangers , kijk of je hier een aflevering van kan vinden en je weet genoeg ........
een dweil van een man ....... maar hij kan wel (echt) vechten ....heeft nog met bruce lee samen gewerkt !!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
te makkelijk .....
Chuck Norris is een actieheld held die goed kon vechten. (Heeft zelfs met Bruce Lee getraind) Hij was een B acteur die veel bekende stoere trekjes had. oa bekend van Walker Texas Ranger waarin hij een boeven achterna jaagt.

Verder is Norris ook bekend van zijn rollen in de Missing in Action-films, twee The Delta Force-films en films als Top Dog en Hellbound.

Ook heeft hij jarenlang les gegeven in zelfverdediging en vechtsporten, en werkt hij mee aan een campagne waarbij op scholen voorlichting wordt gegeven tegen drugsgebruik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Net zo'n figuur als steven seagal
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou de grap is dat hij vanaf het begin van zijn martial-arts filmcarrière meteen al zijn nek brak en het was dus direct al "toedeledokie Chuck" en da's geen goeie binnenkomer!(schuld van Bruce Lee trouwens..)
Tja...en je weet wat ze zeggen hè...the 1st impression...