Hoe beveilig je draadloos internet ?

Toegevoegd na 25 minuten:
toegevoegd!

Mayflower Speedport W 501V
W-lan router

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat verschild per draadloze router. Welk merk en type heb je?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Speedport W 501V
escape
13 jaar geleden
Een echte Mayflower speedport! Da's niet mis!

Het beste antwoord

1. met een versleuteld wachtwoord.
2. met een netwerk-naam die zich niet bekend maakt
en als beste derde:
3. alleen toegang voor vóóraf toegekende MAC-adressen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Met een unieke code....!

Toegevoegd na 7 minuten:
Een draadloos netwerk beveiligen is een stap die mensen vaak achterwege laten bij het aanleggen van een draadloos netwerk. Veel mensen kopen de benodigde apparatuur, sluiten het aan, halen een schakelaar om en er is internet voor de hele buurt. Wireless G, speedboosters, WEP, WPA, encryptie en MAC adressen. Het zijn allemaal termen die weinigen van ons echt begrijpen. Dat is waarom een groot percentage van de draadloze toegangspunten in Nederland niet beveiligd is. Volgens diverse media zou het percentage draadloze netwerken zonder enige beveiliging rond de 50 a 60 procent liggen......!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zij allerlei manieren om je draadloos netwerk te beveiligen of de beveiliging van je draadloos netwerk te verbeteren. Passwords, WEP, WAP, MAC-adressen...

Bij de gelinkte pagina vind je uitgebreide informatie.
rose