hoe kan het dat internet het alleen beneden doet op mijn laptop?

Mijn laptop zegt de hele tijd geen internettoegang terwijl ik dat eerder niet had. Wat is de oorzaak en hoe kan ik het probleem oplossen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk (als je meer antennes in je router hebt) is een of meer antennes kapot.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het kan ook zijn dat je, je antennes niet op de goede manier hebt staan. Het beste is als je ze gesprijd plaatst.