Login in trein met wifi

Ik krijg op mijn iphone geen login-scherm bij het wifi-netwerk van t-mobile. Ik heb al geprobeerd het wifi uit- en weer aan te zetten. Ook geprobeerd 'renew lease'. Maar dat helpt allemaal niets. Ook 'localhost' invullen in de safari browser helpt niet. Wie weet raad?

Toegevoegd na 5 minuten:
Ook 'forget t-mobile network' en vervolgens opnieuw selecteren geprobeerd... zonder soulaas.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
15.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Krijg je wél t-mobile te zien in je lijst van WiFi accespoints?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, met twee streepjes (van de drie). En ik zie zelfs dat t-mobile geselecteerd is (heeft het vinkje) maar ik word niet doorgeleid naar het loginscherm.

Het beste antwoord

Misschien even de netwerksettings herstellen, ga op je iPhone naar Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in (onderaan) > Herstel netwerkinstellingen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die "reset" kende ik nog niet. Dank je wel.