Bij welke website kan ik terecht om een press release uit te geven naar zoveel websites als mogelijk?

Dus ik ben op zoek naar een Nederland PR-bedrijf dat voor mij een press release kan uitgeven naar zoveel sites als mogelijk. Welk bedrijf is hiervoor geschikt? ik kan het zelf niet zo goed vinden.

alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Wellicht is webwire iets voor je?

http://www.webwire.com/
WebWire distributes your business, organizational and personal news releases and press releases on and over the Internet. Our online service delivers news releases directly to Internet readers and is an integral part of Search Engine Inclusion and Search Engine Optimization (SEO). WebWire's online service also delivers your press releases directly to targeted media (reporters, registered media as well as trade publications) and media-only wire services (accessed by leading print and online publications) both powered by our unique partnership with PR Newswire.

Toegevoegd na 1 minuut:
Hm.. In Nederland..
http://www.internetadvantage.com/internetmarketing/diensten/online-persberichten-versturen/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het ligt een beetje aan de inhoud van het perbericht. Betreft het de lancering van een nieuw product, nieuwe uitvinding, een oproep, etc.

Hieronder een aantal sites waar je gratis berichten op kunt plaatsen.

En onderaan een PR bureau dat veel met journalisten werkt en zodoende kan zorgen dat nieuws-waardige berichten snel gepubliceerd worden (Co Workx).
Succes!