Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat is er met webs.com gebeurd?

Ik maakte vroeger altijd mijn websites via 'freewebs/webs'.

Als ik nu inlog op de oude accounts is er niets aan de hand, en is de manier waarop ik het altijd maakte met html niet veranderd. Daar bedoel ik mee: als je op edit klikte kreeg je gewoon een witte pagina waar je zelf al je codes in moet zetten.

Vandaag heb ik een nieuwe website gemaakt, als ik hierop iets wil veranderen is het heel raar ? Veel te handmatig enz, geen witte pagina waar je je codes zelf kan neerzetten.. Hoe kan ik dit aanpassen zodat ik mijn website gewoon weer via 'een witte,simpele pagina' kan maken?
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
951

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ik heb het opgezocht in de FAQ van webs.com. Websites die in de oude websitebuilder zijn gebouwd hebben de mogelijkheid ge-'downgrade' te worden naar de oude versie. De sites die nieuw worden aangemaakt kunnen helaas niet terug naar de oude sitebuilder versie, en zullen dus gemaakt moeten worden met die nieuwe.

Webs geen zelf wel introducties en uitleg over deze nieuwe sitebuilder.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding